måndag 2 november 2009

NaNo dag 2.

Dag 2 av NaNo börjar dra mot sitt slut och jag har just bestämt mig för att sluta skriva för idag. 3823 ord känns som en ganska så bra samling för nu med tanke på att det är över Daily Goal på NaNo-sidan. Så jag känner mig ganska nöjd för tillfället.

Ordmängden är egentligen nästan det enda jag är nöjd med i storyn jag skriver. Visst, den är helt okej egentligen men när man skriver så fort kan det bli lite slarvigt och jag vet redan nu att jag kommer att måsta jobba en hel del på den efter NaNo. Det vet jag eftersom jag helatiden har lust att läsa igenom den från början och skriva in saker och så vidare. Men jag ser fram emot att få göra det sen efter NaNo i December.

Min huvudkaraktär blir bara bättre och bättre helatiden. Jag tycker om henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar