söndag 1 november 2009

NaNo ännu dag 1

Det här går mycket bra framåt måste jag själv säga. Gårdagen satt jag och tänkte att detta inte kommer bli någonting alls, men nu när jag fått 2029 ord ihop på en dag så kan jag säga att jag är nöjd. Troligen skulle jag nog ha kunnat få ihop ännu mer om jag inte tagit pauser och gjort annat emellan (sovit t.ex.). Men om jag håller samma takt uppe så kommer NaNo gå som en dans och jag kommer utan problem att ha 50 000 ord i slutet av månaden.

Min lillebror har varit snäll och låtit mig skriva ifred. Den jäveln kom hem en dag tidigare och jag hade tänkt skriva så mycket jag kan nu så att jag skulle kunna ta det lugnt imorgon. Och umgås med honom lite även.
Han vet att jag håller på med NaNo så han förstår nog. Dock så tror jag att han tror att jag är dum i huvudet som går med på sånt här.

Kanske han har rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar